معرفی شرکت فناوران نفت ابزار در شبکه تلویزیونی ایران کالا

شرکت مهندسی دانش بنیان فناوران نفت ابزار

شرکت دانش بنیان فناوران نفت ابزار بزرگ ترین تولید کننده انواع جایگاه های توزیع سوخت سنتی و سیار، در فضایی بالغ بر 32 هزار متر مربع با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در کشور می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1389 شروع کرده است.

این شرکت طراحی و تولید 14 محصول متنوع در حوزه توزیع سوخت و با بکار گیری نیروی متخصص و جوان و همچنین بهره مندی از دانش فنی دنیا، بزرگترین شرکت دانش بنیان در حوزه سوخت می باشد.

 

هدف اصلی شرکت از طراحی و تولید جایگاه های کانتینری سیار سوخت این بود که بتواند نیازمندی جامعه که شناختی از پالایشگاه و نحوه توزیع سوخت را ندارد برطرف نماید و همچنین کمک کند که با هزینه کمتر ایمنی خوبی را برای آنها انجام دهد.

جایگاه توزیع سوخت سیار کانتینری شرکت فناوران نفت ابزار
جایگاه توزیع سوخت سیار کانتینری شرکت فناوران نفت ابزار

برای مثال در معادن ماشین آلات سنگین، سبک و نیمه سبک را داریم که آنها از نظر مسافت فاصله زیادی با جایگاه های سوخت دارند. صرف هزینه و خطرناک بودن جایگاه ها به دلیل کندرو بودن ماشین آلات سنگین در اتوبان ها، برای مسئولین پروژه ها در معادن یک معظل و مشکل بود.

 

طی طراحی های انجام شده توسط مهندسین شرکت فناوران، جایگاه هایی با ظرفیت از 10 هزار لیتر تا 50 هزار لیتر سوخت را بصورت تک فرآورده و یا دو فرآورده و یا بصورت گازوئیلی و بنزینی می تواند داشته باشد.

شرکت فناوران نفت ابزار تاکنون با بزرگترین فرودگاه های معادن خصوصی و دولتی، بنادر شهرداری ها، شرکت های حمل و نقل و سازمان های دولتی همکاری کرده است. این شرکت با اتکا بر دانش روز خود و تعداد ثبت اختراعات انجام شده، سعی کرده است نیاز کشور را در حوزه سوخت و توزیع سوخت برطرف نماید.