بیستمین همایش سراسری نمایندگان شرکت نفت بزار

به گزارش روابط عمومی شرکت فناوران نفت ابزار، به‌ رسم هر ساله و به‌ منظور تعامل هر چه بیشتر ما بین شرکت‌های فناوران نفت ابزار، کهاب گستران آیریک و نفت ابزار با نمایندگان محترم این سه شرکت، بیستمین همایش سراسری نمایندگان سراسر کشور در دومین روز آبان ماه در اصفهان برگزار شد.

این برنامه با حضور نمایندگان در شرکت کهاب گستران آیریک و بازدید از این شرکت آغاز شد و در ادامه پس از توضیحات مهندس خان جانی مدیر تولید این شرکت از دیسپنسر جدید شرکت نفت ابزار رونمایی به عمل آمد و توضیحات این محصول به نمایندگان ارائه شده و در خصوص جزئیات فنی، حل مشکلات احتمالی و اصول فروش آن اطلاع‌رسانی شد.

با نزدیک شدن به نیمه‌های روز  نمایندگان جهت بازدید از نمایشگاه و خط تولید شرکت فناوران نفت ابزار، بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع جایگاه‌های سوخت در کشور به محل کارخانه این شرکت حرکت کردند، در بدو ورود به این شرکت در خلال بازدید از نمایشگاه فناوران نفت ابزار از «تانکر حمل و توزیع سوخت» که محصول جدید این شرکت است رونمایی انجام شد و اطلاعات لازم در خصوص این محصول به سمع و بصر حضار رسید.

در ادامه نمایندگان با حضور در سوله جایگاه سازی، مخزن سازی و ورق‌کاری با روند تولید محصولات این شرکت آشنا شدند و به طرح مسائل مربوط به ساخت مخازن ذخیره‌سازی سوخت، خودروهای سوخت‌رسان و ارائه هرچه بهتر آن به مشتریان پرداختند و پس از گرفتن عکس یادگاری نمایندگان در شرکت فناوران نفت ابزار، راهی سالن همایش هتل هما شدند.

در بخش دوم برنامه، همایش با سخنرانی مهندس توسلی مدیریت شرکت نفت ابزار آغاز شد و پس از برگزاری کارگاه بازاریابی و فروش با تدریس استاد عباسی برنامه با صرف نهار و اقامه نماز وارد پارت استراحت شد.

بعد از ظهر پنجشنبه 2 آبان ماه برنامه با سخنرانی مهندس فرقدانی در مورد طرح کهاب و لزوم پیاده‌سازی آن در جایگاه‌های توزیع سوخت ادامه یافت و صحبت‌های ایشان با طرح مباحث مربوط به «پی استیشن» های جدید خاتمه یافت؛ در این برنامه مهندس امیر فرقدانی مدیرعامل شرکت پیشگامان و دیگر مسئولین شرکت نفت ابزار به ایراد سخن پرداختند.

این همایش با اهدای جوایز نفیسی از قبیل سکه تمام بهار آزادی، تور گردشگری خارجی به نمایندگان برتر شرکت فناوران نفت ابزار و نفت ابزار، همچنین اهدا صنایع‌دستی اصفهان، لوح تقدیر و گواهی پایان دوره آموزش بازاریابی به کلیه نمایندگان این شرکت‌ها به اتمام رسید.