فناوران نفت ابزار گرید A انجمن کاربری سازان را دریافت کرد

شرکت فناوران نفت ابزار، گرید A در زمینه ساخت و نصب تجهیزات و خدمات تانکر انجمن کاربری سازان را دریافت کرد. واژه کاربری در صنعت خودرو سازی مربوط به نوع استفاده از کامیون یا کشنده مربوطه می باشد، با این تعریف هرنوع تجهیزات پشت کامیونی که پشت انواع کامیونها نصب می گردد یک نوع کاربری محسوب می گردد.

در دنیای امروز با توجه به پیشرفت سریع فناوری ساخت و تجهیز انواع تجهیزات پشت کامیونی نمی توان حدی برای تعداد کاربری های موجود قائل گردید چرا که هر روزه شاهد طراحی و ساخت انواع تجهیزات جدید و مدرن نصب شده بر روی انواع کامیون ها می باشیم، لکن آنچه در طراحی، تولید، نصب و گارانتی هر نوع کاربری حائز اهمیت می باشد رعایت اصول فنی مورد نظر خودرو ساز، حفظ محدودیت های استانداردهای تبیین شده در حوزه مربوطه و رعایت الزامات قوانین حمل و نقل جاده ای می باشد.

انجمن کاربری سازان با هدف یکپارچه سازی خواسته ها و نیازهای این صنف در سطح کشور، انتقال اطلاعات به روز و جدید مطابق آخرین دستاوردهای روز دنیا به کل صنف، و حمایت از منافع و خواسته های قانونی و بحق اعضا، خود در سراسر کشور تاسیس گردیده و با بازرسی های متدوال از اعضا و تخصیص امتیاز به هریک از مجموعه ها اقدام به گرید بندی از گرید A تا D می نماید. مفتخریم شرکت فناوران نفت ابزار، گرید A در زمینه ساخت و نصب تجهیزات و خدمات تانکر انجمن کاربری سازان را دریافت کرد.