جایگاه توزیع سوخت سیار کانتینری را بیشتر بشناسیم

جایگاه توزیع سوخت سیار کانتینری را بیشتر بشناسیم

یکی از پرطرفدار ترین محصولات شرکت فناوران نفت ابزار جایگاه های توزیع سوخت سیار کانتینری است، این جایگاه ها بدلیل اشغال فضای کمتر زمین نسبت به جایگاه های سنتی و سریع النصب همچنین مقرون به صرفه بودن در زمان و ساخت مورد استقبال می باشد.

جایگاه توزیع سوخت سیار کانتینری را بیشتر بشناسیم

جایگاه های توزیع سوخت سیار کانتینری دارای مخازن دو جداره می باشند و با حداقل زیرسازی بنا به ابعاد کانتینر 20 سانتیمتر بتن ریزی نیاز می باشد، این جایگاه های سوخت در کوتاه ترین زمان ممکن قابل احداث بوده و از هزینه احداث این مدل جایگاه های سوخت یک سوم جایگاه های توزیع سوخت سنتی با همان کاربری می باشد.

روش دریافت مجوز بهره برداری

جایگاه های توزیع سوخت سیار کانتینری با وجود درخواست های زیاد مشتریان جهت خرید اما متاسفانه فقط قابل ارائه به ارگان های دولتی و خصوصی، شرکت ها و سازمان ها می باشد و به افراد حقیقی صرفا از طریق مشارکت در سرمایه گذاری با ارگان های دولتی و خصوصی، شرکت ها و سازمان ها مجوز بهره برداری داده می شود.

دلیل سخت گیری این اقدام از طرف شرکت محترم نفت جلوگیری از قاچاق توزیع سوخت بوده است چرا که این سبک جایگاه های توزیع سوخت بخاطر قابلیت جابجایی امکان استفاده در هرمکانی را دارا می باشند.

خاطر نشان می کنیم که این جایگاه های توزیع سوخت در صورتی که مخزن جایگاه عاری از سوخت باشد امکان جا بجایی جایگاه وجود دارد.

کاربرد جایگاه های توزیع سوخت سیار:

بخاطر همین ویژگی است که این جایگاه های توزیع سوخت در زمان شرایط بحرانی مثل: سیل، زلزله و … کاربرد دارند و بویژه در مراسم اربعین حسینی سازمان عتبات عالیات با مشارکت شرکت محترم نفت جهت سوخت رسانی به وسایل نقلیه زائران محترم از جایگاه های توزیع سوخت سیار کانتینری استفاده می کنند و امسال هم به لطف خدا این شرکت با ارسال چندین دستگاه جایگاه توزیع سوخت سیار کانتینری در مرزهای مهران و چذابه توانست قدمی در این مسیر بردارد.

جایگاه توزیع سوخت سیار کانتینری را بیشتر بشناسیم
جایگاه توزیع سوخت سیار کانتینری را بیشتر بشناسیم

همچنین مدیریت مصرف سوخت خودروهای یک مجموعه یا ارگان راحت تر است و خودروهای حمل یا پخش بار مسافتی را برای سوخت گیری طی نمی کنند و باعث صرفه جویی در زمان می گردد. با قابلیت کارت هوشمند در جایگاه های سوخت سیار کانتینری می توان میزان مصرف سوخت را برای هر خودرو تعریف و در پایان گزارشی دقیق از سوخت گیری روزانه و ماهانه از هر خودرو گرفت که چه ظرفیتی از سوخت را در شبانه روز به خودش اختصاص داده است.

حداکثر ابعاد موردنظر برای احداث یک جایگاه توزیع سوخت سیار کانتینری تقریبا 180 مترمربع می باشد که بدلیل استقبال زیاد این جایگاه سال 98 پس از بررسی نیاز مشتریان در طرحی جدید و با کیفیتی مطلوب تر باز طراحی و ساخته شد. لازم بذکر است تا کنون این محصول در بسیاری از شرکت های بزرگ در حال خدمت رسانی و توزیع سوخت می باشد که توصیه می شود از اینجا لیست شرکت هایی که برای برطرف کردن این نیاز شرکت فناوران نفت ابزار را انتخاب کرده اند را مطالعه نمایید.