بازدید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان

بازدید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان از شرکت مهندسی فناوران نفت ابزار

به گزارش روابط عمومی شرکت فناوران نفت ابزار ، مهندس صادقیان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با حضور در شرکت فناوران نفت ابزار از بخش های مختلف و خط تولید شرکت فناوران بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید مهندس فرقدانی مدیرعامل هلدینک پتروآیریک ضمن خوش آمدگویی ، توضیحاتی در خصوص گروه صنعتی پتروآیریک ارائه نمودند.
سپس مهندس جمالی مدیرعامل شرکت فناوران نفت ابزار در کنار معرفی تیم فنی مهندسی جوان و نخبه این شرکت محصولات شاخص شرکت فناوران نفت ابزار را معرفی کردند.
 در ادامه مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان ضمن بازدید از خودروهای سوخت رسان و جایگاه سوخت کانتینری ، کیفیت ، تکنولوژی بالا و ساخت داخل بودن را از نکات منحصر به فرد این محصولات دانست.
مهندس صادقیان در ادامه بازدید از خطوط تولید شرکت فناوران ، با حضور در خط تولید مخزن سازی از کیفیت این مخازن به عنوان کاری فوق العاده با استانداردهای بالا یاد کرد.
در پایان این بازدید ، مدیر شرکت ملی پخش اصفهان ، شرکت فناوران نفت ابزار را مجموعه ای جوان ، خلاق و پرتلاش دانست و اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد حضور این محصولات در بازارهای صادراتی باشد.
همچنین شما می توانید ؛ این خبر را در سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اصفهان بخوانید.